Saturday, October 14, 2017

6 tahun sudah berlalu

Assalammualaikum dan selamat pagi semua...

Tak sangka dah 6 tahun berlalu dari tarikh terakhir post terakhr aku. Sekejap je dah 6 tahun dan aku tak teringat langsung tentang kewujudan blog ni sehinggalah aku kemaskini facebook yang tak berapa nak aktif tu juga. Yes, aku bukan seorang penulis yang baik. Idea tu memang susah skit nak keluar. Tapi kalau bab2 mengira aku memaaaaanng sukaaaa 😁.

Reason nak ada blog dulu sebab nak compilekan semula kisah buchuk da biter. Sekarang dia pun dah tak bite orang lagi dan dia pun dah ada 3 orang lagi adik. InsyaAllah next entry la aku ceritakan tentang adik2 buchuk da biter. Kami pun dah berpindah ke tempat baru and aku pun dah fully jadi SAHM (senang cite housewife la) hahaha.

Hari ni 13 October 2017 bermaksud buchuk da biter dah menginjak usia 8 tahun. Masih segar lagi dalam ingatan aku saat-saat kelahiran dia. Macam-macam rasa ada time tu tapi saat doktor letakkan dia di pangkuan aku, itulah moment paling indah dalam hidup aku. Semua rasa yang ada sebelum ni sakit, penat, letih, lapar, takut, etc hilang macm tu je.

Selamat Hari Lahir anak sulung ummi. Semoga menjadi anak yang soleh dan dikurniakan kejayaan dunia dan akhirat. We love you sayang.




No comments:

Post a Comment