Monday, May 9, 2011

Happy Birthday & Happy Mothers Day Mrs Jack!!



Entri ni terlambat sehari sebenarnya... 8th May 2011 genaplah usia Mrs Jack 29 thn... Hahaha biar btul dah 29 thn????? Adoi mcm x percaya je.. Rasa mcm baru je habis sekolah (perasan btul la)... Untuk kali ke-6 berturut2 aku sambut tanpa kehadiran Mr Jack tersayang.. Nak buat cam na Jack Sparrow kan kena berlayar :P (Mr Jack bukan kerja sailor ye)... terpaksa la terima hakikat... 

Istimewanya tahun ni, my birthday sama dgn mothers day... Double celebration tueh! Sesungguhnya aku sangat2 bersyukur dengan perjalanan hidupku selama ini.. Alhamdulillah, aku sangat2 bahagia dgn kehidupan aku sekarang ini disamping suami tersayang, anakku yang cukup banyak keletahnya dan keluarga ku yg sentiasa disampingku...

Oh untuk birthday kali ini, kakak ku belanja makan sehari awal dari birthday ku di Nando's (kenapa nandos sebab musashi la suka sgt pegi nandos tp die bukan mkn pun)... Then on my birthday adik ku pula belanja aku dan mak sempena mothers day.. Oh minggu ini mmg minggu makan, makan, makan... Bab kata Ipin Kenyang, Kenyang, Kenyang (favourite kartun naufal)... Ok la next entri la aku cerita bab mkn2 ni berserta gambar2nya skali ye...

No comments:

Post a Comment