Wednesday, February 16, 2011

Blog Berhabuk!!!

Alahai kesianny aku tgk blog aku nieh.. Dah lama x berupdate2... Byk sgt aku nak cerita sebenarnya tapi tiap kali aku ngadap pc, aku kena berebut ngan si buchuk tu.. Last2 die geram x dpt kacau die pun dgn selambanya off kan laptop aku x pun trus tutup laptop... Dan biasanya selepas itu, aku pun akan bawa die masuk bilik untuk tdo.. Kalau dah bf die means dengan aku sekali la tertido.. hehehe

Banyak sangat aku nak buat keje dalam satu masa.. Kalau time keje, mmg aku x boleh update blog during working hours.. Lagi2 keje aku bukan dok kat workstation sendiri.. Kena g tempat auditee.. Sah2 kena concentrate dgn keje, nanti x meet datelines plak..

Balik keje, masa aku dengan si buchuk la.. Budak kecik tu mmg jeles kalau aku x layan die dan wat bende lain.. Bila die dah tdo plak, time tu je la aku boleh wat keje rumah x pun bende2 lain yg aku nak wat la.. Belum lagi tolak time burn tertdo skali ngan die.. Dengan business kecil-kecilan aku lagi.. Time tu la nak pack.. Blum lagi dgn anak2 angkat aku (time mr jack x de, kalau x mmg aku x kacau pun tank2 tu sume), hobi aku lagi.. hahaha

Tp aku rasa sume tu boleh buat cuma aku fail la skit bab2 time management nieh.. X pe la slowly kan.. Anyway, aku cukup happy dgn hidup aku skang nieh.. :) Syukur Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment