Monday, November 1, 2010

Setahun yang lalu

Kenapa aku tulis setahun yg lalu? Kan aku dah bg tau sebelum ni, aku nak tulis blog ni dah lama tp x pernah sempat2.. Igtkan susah sgt nak buat blog sebab tu la asyik bertangguh je.. Rupa2nya x de la susah sgt bg org2 yg x terel bab2 IT mcm aku nieh..

Sebenarnya nak letak gambar2 buchuk dr die 5 weeks sampai la die dah kuar.. Tp gambar2 scan die aku x sempat scan n save dlm laptop lg.. Main purpose blog ni saje je nak story pasal kehidupan aku as a mother.. X pe la gambar2 buchuk tu aku letak kat next entri la.. Itu pun kalau sempat scan la dlm week ni.. hahahah (pemalas btul la)..

Sambil2 godek2 gambar kat laptop ni terjumpa lak gambar2 time kat labor room sethn yg lepas... huhuhu bila pk2 blk kelakar pun ada, malu pun ada bila terigt blk aku menjerit kat doc aku x nak caesar.. Sib baik la cubaan terakhir itu berjaya jugak buchuk kuar... Sedap sgt ke buchuk duk dlm perut ummi sampai payah btul nak kuar.. Tp bila buchuk dah ada kat atas pangkuan, segala penat lelah, sakit, time nak meneran tu hilang sume.. Seyes sampai skang aku x dpt nak recall mcm mana sakit die.. tp mmg sakit.. ntah laa...

Mr & Mrs Jack Sparrow yg excited menunggu kelahiran Jack Sparrow Jr
Di bilik ni la buchuk dilahirkan.
Ini la die Jack Sparrow Jr aka Buchuk da biter (Mmg anak Jack Sparrow, kuar2 dah ada penutup mata).


No comments:

Post a Comment